Prisma Iisalmi seniorikisa 6/15 kisaraportti
Tänään torstaina 25. kesäkuuta Ahmolla pelattiin kauden ensimmäinen lyöntipeli ilman tasoituksia. Mukaan oli ilahduttavasti "uskaltautunut" jopa 16 pelaajaa.
Voitosta käytiin tiukka kamppailu Inkeri Pietikäisen ja Markku Laajalahden välillä. Molemmat pelasivat tuloksen 39 (+3), mutta Inkeri vei voiton kilpailumääräysten mukaisesti kuuden viimeisen reiän paremman tuloksen ansiosta. Markku sijoittui samalla tuloksella toiseksi. Kilpailu pelattiin 9 reiän mittaisena punaisilta tiipaikoilta.
Kolmanneksi sijoittui Reijo Halonen, tulos 41 lyöntiä. Reijon kohtaloksi muodostui erityisesti väylä 6, jonka hän pelasi kaksi yli parin. Sen sijaan Inkeri ja Markku selvittivät saman väylän yhden alle parin.
Monelle pelaajalle ensimmäinen väylä toi mukanaan sydämentykytyksiä ja pohdintaa siitä, miten kierroksesta selvitään takaisin klubille. Harvemmin pelattu lyöntipelimuoto toi mukanaan sopivasti jännitystä ja pientä mailanpuristusta.
Edellisen kisan klubikahvit sai nauttia Sakari Honkamaa.
Kiitokset kaikille mukana olleille pelaajille! Ilman osallistumistanne kisatunnelma ei olisi ollut yhtä ainutlaatuinen.
Sivun alaosaan on lisätty linkkipainikkeet kilpailutuloksiin ja Tour-sivulle. Tour-sivulla valitse valikosta kohta Ranking. Sieltä näet tämänhetkisen pistetilanteen. Painamalla pelaajan nimen perässä olevaa pientä mustaa kolmiota näet myös kisoittain kertyneet pistemäärät.